kesedihan yg amat ketare aku alami dlm hidup aku :'(

hmm , aku cume dpt luah kat blog ny je :'( ya allah ! aku sedih sgt lepas dpt tahu dea rapat ngn someone skg , ye aku tahu , gurl tuh kaka angkat bf adek :'( hmm tapela , aku tale nak buat ape kan , aku taw aku cume kaka yg biase tadpat nak happykan adek aku yg aku dah anggap adek kndg ! :'( sedeh sgt oh , aku tak tahu ape salah aku smpai dea MACAM bole lupe kat aku n da rapat kaka baru skg yg comel lawa sexy terbaek ! hmm , sedeh sgtt ! aduhh , tale nak ckp :'( sedih gyle babi la kalau kehilangn adek yg aku anggap mcm adek kndg sendri , hmm aku cume dapat tersenyum je bile tgk pic downg bedue n bile terbace caption CAPITAL F tuh teros aku nangis :'( dah tale tahan , tgk pic tuh aku boleh tahan lagi tp dah bace caption tuh automatic teros nanges :'( yea dek , akk tahu akk cuime insan biase , akk tadpt nak buat adek happy pe sume , maseng2 dah bz n tak kuwa sgt ! tp sabtu lepas adek nak kuwa adek bg tahuu akk tp sekali je adek cntc tanye akk kat mane , n dah smpi pv bg taw , tp akk saje tak msg sebab nak tgk adek ade msg akk balik tak ?? tp tak tadepon :'( rupenyee adek tgh lepak ngn kaka baru dea . hmm tapee , akk tale nak buat ape kan , akk mampu tersenyum n menngs je :'( akk harap adek takan lupekan akk and takan bocorkan sume rahsie kite due , maseng2 dah janji takan bg taw sape2 , akk simpan rahsie adek , sebab akk terlalu sygkan adek ! tp skg adek ngn kaka baru coz dea kaka bf adek , hmm tape . akk just nak adek bahagia and akk nak tgk adek dpt hidup sampai akk tade nnty oke , hope adek takan lupekan akk lepas ny :'( ya allah !!!!!!! aku tak tahan sedih bile kehilangn dea bagai bayangan yg semakin malap :'( hmm snap lagi byk taw ngn dea , akk nak tgk :'( lepas ny akk jarang online fb lagi , sebab hati akk tana terluka n sedih bile tahu sume ny ,hope adek bole paham perasaan akk :'( thank a lot CAPITAL F :'( kalau rindu akk contact jela akk oke , akk takesa :'( btw ILOVEYOUSOMUCH MY SIBLING ADEK KANDUNG !!!!!!!!


*P/S : TULIS BENDE NI TENGAH MENANGIS GYLE !!

No comments:

Post a Comment